24 oktober 2010
In de media
Vitesse-supporters bedanken Theo Bos
Het vertrek van Theo Bos werd met gemengde gevoelens ontvangen. Welke mening de Vitesse-fan ook is toegedaan, een ding hebben ze allemaal gemeen: het respect voor de man en Vitessenaar Theo Bos.
Om dat gevoel tot uitdrukking te laten komen werd een spandoek gemaakt. Je kunt met weinig woorden toch erg duidelijk zijn.
Supportersvereniging Vitesse