13 maart 2011
In de media
Riverola wil graag jaartje blijven
Marti Riverola scoorde tegen Heerenveen zijn eerste doelpunt voor Vitesse. Het talent dat gehuurd is van Barcelona, zou best nog een jaar langer in Arnhem willen spelen.
"Ik heb het hier naar mijn zin", vertelt Riverola. "Het zou een goede optie voor mij zijn, als het mogelijk is. Ik wil gewoon spelen, dat is goed voor mijn ontwikkeling. Aan het einde van het seizoen zal duidelijk worden wat er gebeurd."
Riverola ziet genoeg perspectief bij Vitesse. "Misschien dat Vitesse volgens seizoen bovenin kan meedraaien in de competitie".
Omroep Gelderland txt